{
you're reading...
Uncategorized

Duck Duck Go : uw mening telt

Duck Duck Go
Sinds een paar maanden gebruik k voor mijn zoekopdrachten de vrije zoekmachine Duck Duck Go (http://duckduckgo.com/).
Deze zoekmachine (en vooral het concept er achter) bevalt me zo goed dat ik op Barcamp Genk (25 september) over Duck Duck Go een presentatie zal geven.
Daarin wordt de werking van de zoekmachine besproken, maar ook het vrije concept erachter.

Als ik een presentatie geef gebruik ik graag ook de meningen van anderen. Niet enkel om mijn mening te staven, maar ook om andere meningen te leren kennen. Vandaar deze oproep : U kent deze zoekmachine? U hebt het weleens bekeken? U vindt er niets aan? Uw mening telt.
Laat uw mening achter als reactie hier, of via Twitter of Identica, en dan kan ik deze gebruiken in mijn presentatie.

Nu alvast bedankt (en misschien tot in Genk op 25 september?)

Reacties

2 gedachtes over “Duck Duck Go : uw mening telt

  1. Joost Geraets, Catharina Bethlehem hebben vlak na de lancering contact gehad met de ontwikkelaar. Op dat moment werd wel gebruik gemaakt van vrije en open source software als bouwstenen, maar was de code van de zoekmachine zelf geen FOSS. De ontwikkelaar gaf toen aan stap voor stap onderdelen vrij te geven. Heb jij al contact met hem? Hij is goed te benaderen.

    Geplaatst door Jan Stedehouder | augustus 23, 2010, 2:30 PM

Geef een reactie

twitter

  • RT @themiltron: scully: victim died of multiple stab wounds mulder: *throws her a file* ever heard of the knife alien | 7 hours ago
  • RT @LeBearGirdle: [Dentist waiting room] Me: [chanting] teeth, teeth- Other patients: teeth, TEETH Secretary: [pounding her clipboard] T… | 7 hours ago
  • RT @notacroc: 🎉🎉 BIG NEWS 🎉🎉 you can get the chrome plugin for Jeffy Spaghetti thanks to @Fatsgordo!!! It makes everything better https://t… | 20 hours ago
  • RT @notacroc: [alternate universe where jesus christ's name was jeffy spaghetti] ME: *hears some horrible news* jeffy spaghetti | 20 hours ago
  • Congé tot na nieuwjaar. Dus de eerste tot-volgend-jaar's heb ik al gehad. | 2 days ago

Ik schrijf ook op:

Creative Commons

Creative Commons License
OpenBronBlog van Lennert Holvoet is in licentie gegeven volgens een Creative Commons Naamsvermelding-Gelijk delen 2.0 België licentie.

Mobile Vikings

Become a Viking

